قیمت چرم طبیعی و اصل درست است که بستگی زیادی به نوع و کیفیت آن دارد؛ اما یک پارامتر اساسی به نام دسترسی دست اول یا غیر آن، وجود دارد؛ اگر شما به مراکز عرضه مستقیم و در واقع قیمت کارخانه ای دسترسی داشته باشید می توانید بهترین کیفیت ها را با قیمت بسیار مناسبتری خریداری کنید تا اینکه بعد از گذر از چند واسطه به دست شما برسد!

یک پیشنهاد عالی در این خصوص، سفارش و خرید از مراکز و شرکت های معتبر بازرگانی است که بدون دریافت هیچ هزینه ای به شما مشاوره هم می دهند و می توانید به راحتی چرمی که برایتان بیشترین کاربرد را دارد انتخاب کرده، بررسی نمایید و در صورت تایید خریداری کنید.

و از آنجا که فعالیت این شرکت ها به صورت کشوری و بدون محدودیت مکانی است، بنابراین شما بدون آنکه نیاز باشد برای خرید محصول خود مراجعه حضوری داشته باشید و هزینه و زمان خود را از دست بدهید، خریدتان را انجام دهید؛ و حتی سفارشات خود را آنلاین ثبت و پرداخت کنید.

قیمت چرم طبیعی

فرض کنید قصد خرید یک کیف چرم را دارید، بعضی از کیف ها بسیار گران و بعضی قیمت مناسب تری دارند. در حالی که همه ی آن ها از چرم طبیعی ساخته شده اند. پس چه چیزی این اختلاف قیمت را به وجود آورده است؟ کیفیت چرم  را نوع پوست، نوع دباغی و… تعیین می کند.

بنابراین کیفیت، علت اختلاف قیمت محصولات چرمی، است یک چرم گاوی را در نظر بگیرید نژاد گاو بر کیفیت چرم به دست آمده، تاثیر مستقیم دارد برای مثال گاوی که در مناطق گرم زندگی می کند، به دلیل وجود نیش حشرات، زخم هایی روی پوست خود دارد. در حالی که در مناطق سردسیر، پوست از چنین آفتی در امان است.

تولید چرم طبیعی

چرم دانه کامل: با نام فول گرین هم شناخته می شود.

چرم حاصل از بیرونی ترین لایه پوست گرفته شده است، به همین دلیل هیچ کوبش یا سمباده ای بر روی آن انجام نمی شود.

اگر به دنبال مقاومت، طول عمر بالا و ضدآب بودن هستید، باید انتخاب شما همین چرم باشد.

در چرم کفش معمولا از دانه کامل استفاده می شود.

چرم دانه بالا: نام دیگر آن تاپ گرین است. از لایه دوم پوست این چرم به دست می آید. عیوب قسمت رویی چرم در فرآیند دباغی برطرف می شود و به همین دلیل این نوع چرم، از چرم دانه کامل ضخامت کمتری دارد در چرم کیف و کت از چرم تاپ گرین استفاده می شود.

چرم اصل: به چرم اصلاح شده، شناخته شده است. مقاومت این چرم زیاد است و از آن به عنوان چرم کمربند استفاده می کنند.

چرم چسبانده شده از ضایعات و تکه های کوچک شده چرم در این نوع استفاده می شود که در اثر فرآیندهایی این خرده ها به یکدیگر فشرده و تبدیل به نوعی چرم طبیعی می شوند.

چرم مصنوعی از دو لایه روکش و اسفنج تشکیل می شود در کیفیت های مختلفی تولید می شود و قیمتی پایین تر از نوع طبیعی دارد.

امروزه، گاهی برای متعادل کردن قیمت یک محصول، چرم طبیعی و مصنوعی را در کنار هم قرار می دهند برای مثال قسمت جلویی یک کیف از چرم طبیعی و بدنه ی آن چرم مصنوعی است.

قیمت چرم مصنوعی

قیمت چرم مصنوعی

قیمت چرم مصنوعی به عوامل متعددی همچون کیفیت، نوع چرم مصنوعی، شرکت تولیدکننده و… بستگی دارد. در هر صورت چرم مصنوعی با کیفیت ایده آل و درجه ۱ همچنان قیمت کمتری نسبت به چرم طبیعی دارد.

در واقع اگر چرم مصنوعی را با چرم طبیعی مورد مقایسه قرار بدهید، متوجه خواهید شد که هنوز چرم مصنوعی قیمت به صرفه تری نسبت به چرم طبیعی دارد.

میزان خرید اقسام متعدد آن ها: در زمانی که این اقلام به صورت کلی و انبوه تحویل داده شوند معمولا، از مظنه های ارزان تر برخوردار می شوند. این در حالی ست که اگر اجناس ذکر شده به شکلی خرد دریافت گردند همواره با نرخ هایی واقعی، در دسترس گذاشته می شوند.

چگونگی عرضه کردن نمونه هایی از چنین محصولات استانداردی: در شرایطی که تصمیم بر این باشد تا اجناس مستقیما عرضه شوند، از هزینه های اضافی و جانبی آن ها تا حد زیادی کم می شود. در واقع به این صورت افراد مطمئن تر هستند تا در خرید اقلام مصرفی خود، از پرداخت مبالغی گران تر رهایی یافته اند.

چرم مصنوعی چیست؟

میزان کیفیت و مرغوبیت ایجاد شده در مدل های متعدد: به هر اندازه که استاندارد موجود در این انواع بیشتر باشد تأثیری مستقیم، بر افزایش نرخ های فروش آن ها دارد. به این ترتیب اگر مرغوبیت های پایینی در نمونه های مشابه این گونه ها وجود داشته باشد، از قیمت های عرضه شان هم کاسته می شود.

تورم: نقش ویژه ای در این روال به چنین عاملی تخصص دارد زیرا که وضعیت بازارها را، در چند دوره اخیر موجب تغییر و دگرگونی کرده است.

▌    بیشتر بخوانید: چرم مصنوعی چیست؟

پارچه های چرم مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟

کسانی که با اسم چرم آشنایی نداشته باشند، صد در صد اطلاعاتی در رابطه با پارچه های چرم مصنوعی هم ندارند. تولید و عرضه چرم ها در این روز ها بسیار زیاد شده است.

قیمت پارچه های چرم های مصنوعی معمولا کم تر و با صرفه تر از بقیه پارچه های چرم طبیعی است که می توان گفت دلیل محبوبیت هم همین موضوع است که دارای کیفیت های مناسب اما قیمت های پایینی هستند.

قیمت چرم مصنوعی متری و خرید ارزان

امروزه در بازارهای خرید و فروش انواع چرم مصنوعی، این محصول به شکل عمده و متری مورد تجارت قرار گرفته است.

بسیاری از تولیدی های محصولات چرمی به دنبال این هستند تا با کمترین قیمت ممکن توانسته باشند متراژ زیادی از پارچه چرم مصنوعی را خرید کنند.

به نظر می رسد که خرید چرم مصنوعی متری با توجه به متراژ مورد نیاز تولیدی ها می تواند از نرخ قیمت بسیار مناسب تری برخوردار باشد.

اما آیا از هر مرکز فروش چرم مصنوعی می توان بهترین کیفیت و قیمت چرم مصنوعی متری را خریداری کرد؟

پاسخ به این سوال برمی گردد به این موضوع که خریداران تا چه حد آگاهی خود را قبل از خرید پیرامون مشخصات یک چرم مصنوعی خوب بالا برده باشند.

یا اینکه چقدر در زمینه شناخت نمایندگی های معتبر فروش در بازار تلاش نموده اند؟

تفاوت قیمت چرم طبیعی و مصنوعی

انواع چرم مصنوعی با کیفیت

در درجه اول این کیفیت چرم مصنوعی است که برای مشتریان مهم بوده و می تواند در تعیین قیمت چرم نیز نقش فزاینده ای داشته باشد.

امروزه اگر چه شاهد واردات انواع چرم مصنوعی از کشوری مانند چین به بازار ایران هستیم، اما تولید چرم مصنوعی ایرانی می تواند خیال تولید کنندگان اکسسوری چرم را برای خرید راحت تر کند.

چرا که انواع چرم مصنوعی با کیفیت ایرانی، همان چرم مصنوعی با کیفیت مشابه نمونه های خارجی بوده، اما قیمت کمتری داشته اند.

این چرم ها از منظر ساختار در دو نوع کلی زیر خرید و فروش می گردند:

چرم مصنوعی PU

چرم مصنوعی PVC

قیمت چرم مصنوعی به چه صورت محاسبه میشود؟

مطمئناً هزینه های خاص می تواند بر اساس مواد، ضخامت، نوع پرداخت، بافت ها و هر برند منحصر به فردی که خریداری می شود، متفاوت باشد.

مشاهده محصولات چرم اوال

تخفیف!
قیمت اصلی 6,599,000تومان بود.قیمت فعلی 4,949,000تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 6,599,000تومان بود.قیمت فعلی 4,949,000تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 6,599,000تومان بود.قیمت فعلی 4,949,000تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 6,599,000تومان بود.قیمت فعلی 4,949,000تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 5,299,000تومان بود.قیمت فعلی 3,974,000تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 5,299,000تومان بود.قیمت فعلی 3,974,000تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 5,299,000تومان بود.قیمت فعلی 3,974,000تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 5,299,000تومان بود.قیمت فعلی 3,974,000تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.